CEAC
Posted by: Liceul Tehnologic N.Balcescu
Leave a comment
Analizarea contestațiilor elevilor
Completarea și predarea cataloagelor școlare și a registrelor matricole
Comunicarea internă, decizia și raportarea
Controlul documentelor și înregistrărilor
Dezvoltarea incluziunii elevilor cu CES
Evaluarea personalului didactic și didactic auxiliar
Funcționarea comisiilor metodice
Gestionarea proiectelor cu finantare europeana
Gestionarea proiectelor cu finantare locala
Identificarea punctelor tari, punctelor slabe, oportunitatilor si amenintarilor
Implicarea părinților în educație
Metodologia de lucru a comisiei de evaluare și asigurare a calității
Monitorizarea absențelor elevilor
Monitorizarea perfecționării cadrelor didactice
Observarea predării și învățării
Optimizarea desfășurării Consiliilor profesorale și de Administrație
Revizuirea periodică a ofertei educaționale
Sancționarea elevilor
Selecția reprezentanților cadrelor didactice în comisia de evaluare și asigurare a calității
Urmărirea progresului elevilor
Verificarea documentelor oficiale
Accesul părinților în școală
Accesul personalului la echipamentele de birotica
Acordarea alocației de stat pentru copii în cazul tinerilor care au implinit vârsta de 18 ani și urmează cursurile învățământului liceal sau profesional
Acordarea concediului de odihnă suplimentar pentru presonalul nedidactic și auxiliar
Activitatea comisiilor metodice
Activitățile extracurriculare
Anticorupția
Antifrauda
Asigurarea accesului egal la educaţie a tuturor elevilor
Cercetarea disciplinară a salariaților
Cercetarea si sanctionarea abaterilor disciplinare ale elevilor
Comisia de disciplină
Consilierea familiei
Efectuarea serviciului pe școală de către cadrele didactice
Elaborarea lucrării pentru obţinerea atestatului profesional
Evaluarea elevilor
Evaluarea personalului nedidactic
Evaluarea satisfacției educabililor și părinților acestora în privința acțiunilor esențiale
Evidența prezenței, a învoirilor și a concediilor
Formarea comisiilor metodice
Formarea continuă şi perfecţionarea personalului angajat
Gestionarea SIIR
Inserția profesională a cadrelor didactice debutantefără experiență recentă
Instruirea privind protecţia muncii
Introducerea și asocierea elevilor în SIIR
Încheierea situaţiei şcolare semestriale şi anuale a elevilor, desfășurarea examenelor de corigență
Întocmirea situațiilor statistice
Managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional
Monitorizarea planului de acţiune al şcolii
Notarea ritmică şi parcurgerea programei şcolare
Organizarea și desfășurarea programului Școală după școală
Prevenirea segregării școlare
Prevenirea şi combaterea violenţei
Prevenirea și reducerea abandonului școlar
Procurarea, păstrarea, folosirea, scoaterea din uz și casarea sigiliului
Promovarea sănătății și educare pentru sănătate
Realizarea și promovarea ofertei educaționale
Recuperarea concediilor medicale de la casa de sănătate
Situaţii de protecţie civilă
Transferul elevilor
Urmărirea traseului profesional al absolvenţilor
Violenţa elev – elev
Violenţa elev – profesor
Violenţa părinţilor în spaţiul şcolii
Violenţa profesor – elev
Accesul în unitatea de învățământ în contextul pandemiei de COVID – 19
Activitatea PSI
Asigurarea serviciilor medicale de urgență
Cercetarea disciplinară a personalului nedidactic
Colectarea datelor statistice
Colectarea regulată a feed-back-ului din partea elevilor și a altor factori interesați interni și externi
Comunicarea externă cu beneficiarii educației, cu instituții și angajatori
Criteriile de suspendare a cursurilor școlare în unitățile instituțiile de învățământ în contextul confirmării unui caz mai multor cazuri de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2
Desfășurarea activităților didactice prin intermediul tehnologiei și al internetului, precum și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Desfășurarea programului Să știi mai multe, să fii mai bun
Desfășurarea tezelor – lucrărilor scrise
Echivalare credite
Elaborarea şi aplicarea orarului
Evaluarea sistematică a satisfacției personalului
Examene de diferență în urma transferului
Identificarea și prevenirea perturbărilor majore
Implementarea planului managerial
Informarea regulată a elevilor și părinților privind progresul realizat și rezultatele școlare
Încheierea situației școlare pentru elevii amânați neîncheiați
Încheierea situaţiei şcolare semestriale şi anuale a elevilor
Învoirea personalului didactic
Măsurile igienico – sanitare în unitatea de învățământ în contextul epidemiologic al infecției cu SARS-CoV-2
Monitorizarea prezenței preșcolarilor
Monitorizarea și centralizarea rezultatelor elevilor
Monitorizarea, evaluarea, revizuirea și îmbunătățirea calității
Norme de igienă a procesului instructiv-educativ
Organizarea concursurilor școlare și extrașcolare
Organizarea si desfasurarea concursului de ocupare a posturilor didactice cu personal necalificat 3060 zile
Organizarea și funcționarea comitetelor de elevi
Organizarea taberelor, excursiilor, expedițiilor și drumețiilor școlare
Planificarea activităților extracurriculare și extrașcolare
Prevenirea și combaterea violenței psihologice – bullying
Programul național „Școala altfel”
Proiectarea activității didactice
Protocoalele prevăzute de lege în contextul epidemiologic al infecției cu SARS-CoV-2
Protocolul de izolare a copiilor bolnavi
Repartizarea cadrelor didactice pentru funcția de diriginte
Securitatea accesului în unitate
Selectarea, verificarea și păstrarea documentelor pentru portofoliul personal
Transportul elevilor cu microbuzul școlar
Triajul epidemiologic în contextul pandemiei de COVID – 19
Organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a posturilor didacticecatedrelor SARS-CoV-2
PO-PRIVIND-TRIAJUL-ELEVILOR
PO-PRIVIND-PREGATIREA-SCOLII
PO-PRIVIND-IZOLAREA-ELEIVILOR-BOLNAVI
Vizualizari
3.037
2017-02-17